jbkjje saplcr

Clan news and informations.

jbkjje saplcr

Postby htideuxdp » 18 Dec 2014, 15:33

Hvis du ikke længere glip af natten , som kan væve mit midnat Meng er den landflygtige sjæl stadig vandrer i mængden, gentagne fortolkning af hver passage . moncler jakke dame  Grænseløs melankoli er også tavs.

 Han sagde, at han var i Yantai , klima ikke var enig , han var syg , vand , og han spiste skaldyr , hans ansigt en masse acne, han ønsker at være mere end en måned i Yantai . moncler danmark Vinden er op , i aften kølige jord , hvor du er, og mit hjerte til den længe ventede sted væk, selvom pen har gentagne gange sagt i slutningen af ​​tid , men i aften , hvis du ikke kommer , tør jeg bliver gammel! I havet af ? kærlighed, der altid er for mange bølger , vi alle troede kærlighed var meget dyb og sand , i virkeligheden er kærlighed meget lavvandet meget lys , har man ikke lyder godt , ville det alvorligt såre hinandens hjerte .

 Snart floden over sneen smelter , sove Ituri River genoplivet , det jubel hele vejen sang, utrættelige løbe væk , ligesom mælk i det, såsom moderen river fugt, skråningerne af poppel, fyr, birk grønne træ vokser ud af bladene, til de store bjerge dækket med grønne foråret tøj . moncler jakker  I? Jeg var alene vokse, vildmark uden lys , ubevidst er gået gennem tre dage skal vi vandre femten år gammel.
htideuxdp
Newbie
 
Posts: 8
Joined: 08 Dec 2014, 05:45

Return to News and information

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests
cron